divendres, 2 de març del 2012

Flautas de pescado con guacamole

Ingredients (per 4 persones):

  • 8 tortillas de farina de moresc (jo no en vaig trobar al súper i em vaig conformar amb les de blat i al fregir-les no van quedar tant cruixents)
  • 150 g de gambetes congelades cuites
  • 150 g de tonyina en oli ben escorreguda
  • 1 culleradeta de chile suau en pols
  • 3 cullerades de nata fresca espessa
  • oli per fregir
  • 2 cullerades de fulles de coriandre fresc picades
  • sal
  • guacamole per acompanyar (recepta aquí)
Elaboració:
  1. Escalfeu les tortilles al microones perquè siguin més flexibles.
  2. En un bol aneu posant les gambetes tallades, la tonyina, el chile, el coriandre i remeneu-ho bé. Després afegiu-hi la nata per lligar-ho. Rectifiqueu de sal.
  3. Col·loqueu 2 tortillas solapades i poseu un parell de cullerades de farcit al centre. Enrotlleu-les i subjecteu-les amb escuradents. Aquesta seria la manera ortodoxa però es necessita una paella de diàmetre més que considerable. Com que jo no en tinc cap vaig farcir les tortillas d'una en una.
  4. Escalfeu l'oli i fregiu-hi les flautas fins que estiguin dauradetes i cruixents. Després deixeu que deixin anar l'excés d'oli en un paper absorbent.
  5. Serviu-les acompanyades amb guacamole i una mica de ceba picada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada