divendres, 9 de desembre del 2011

Pastís pel Ritxi

Bon dia! Us deixo les fotografies del pastís que vaig fer per celebrar els 28 anyets del meu germà, el Ricard. És un súper fan de Ferrari i per això el pastís té aquest disseny.
El pastís és un brownie farcit de ganaché de xocolata blanca (les receptes, com sempre, a www.sugarmur.com) i decorat amb fondant de colors. Era la primera vegada que treballava amb fondant comercial (només el verd  i el negre) i vaig comprovar que la textura és bona però el sabor és millorable. La propera vegada provaré d'afegir-hi alguna essencia a veure si millora!
L'escut està fet amb la tècnica del puzzle: vaig imprimir unes quantes còpies de l'escut i les vaig calcar en paper de forn, en vaig retallar cada part per separat i vaig muntar un puzzle amb les peces retallades. Després vaig anar resseguint cada peça de paper sobre el fondant amb l'ajuda d'una esteca i vaig tornar a muntar el puzzle, aquest cop, però amb fondant. Si voleu fer servir aquesta tècnica, segur que pel Google trobeu una explicació més detallada que la meva...
El pastís va patir un lleuger accident (el paper de cel·lofana que l'embolicava es va aixafar una mica i es va enganxar al fondant) i per això veureu que el fondant vermell està una mica malmès. No vaig fer fotos abans d'embolicar-lo: ERROR! Ara ja ho sé per la propera vegada!!!!
Apa, espero que us agradi!!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada